úvod kontakty Správce nemovitostí s.r.o.
Technická správa domu a havarijní servis:

Technickáspráva je nutnou součástí správy všech objektů. Kromě péče o samotnýdům se technická správa stará o okolí domu, přilehlé pozemky,komunikace, chodníky, hřiště, zeleň, ale také o dodávky služeb,energií, odvoz odpadků apod. 

  • vedení technické evidence domů, bytů a nebytových prostor
  • technické zajišťování údržby a oprav objektů a jejich zařízení
  • zajištěnídodávky vody, tepla, elektřiny, plynu, zajištění provozu výtahů, svozuodpadu a následná kontrola sjednaných podmínek s dodavateli a ověřeníúčetních dokladů
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostor a údržby chodníků v zimním období, včetně údržby zeleně na pozemcích
  • zajištění a provedení deratizace, dezinfekce a dezinsekce
  • odstranění veškerých poruch či havárií na spravované nemovitosti prostřednictvím pohotovostní havarijní služby
  • zajištění revizí technických zařízení a vybavení nemovitostí
  • zajišťování odečtů vodoměrů, spotřeby TUV a tepla
  • pomoc při větších opravách, rekonstrukcích a s tím spojená výběrová řízení
  • zajišťovánísprávy a údržby společných prostor objektů a jejich zařízení včetněhospodářského využívání po provozně – ekonomické stránce 
Administrativní a ekonomická správa:  

Součástíekonomické činnosti je především uzavírání smluv v zastoupenívlastníka, dále výpočet úhrad za dodávku služeb a výplata přeplatků činedoplatků včetně vymáhání pohledávek za neplatiči, evidence veškerýchplateb, vyúčtování služeb spojených s užíváním pronajatých prostor apříprava rozpočtů na příští období. 
  • evidence všech bytových a nebytových jednotek
  • evidence vlastníků v bytových a nebytových jednotkách
  • předpis a vypracování zálohových plateb, jejich kontrola 
  • přehled neplatičů služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor
  • vyúčtování záloh na služby spojené s užíváním bytů a nebytových prostor, vypořádání případných přeplatků či nedoplatků
  • styks bankou – proplácení přijatých faktur, vymáhání pohledávek ahospodaření s finančními prostředky dle přání majitele domu v rámcivylepšení domu nebo zhodnocování finančních prostředků
  • převody vlastnictví
  • Udržování a aktualizace informativních nástěnek umístěných ve společných částech objektu
  • Účastna jednáních výboru, kontrolní komise, případně dalších jednáních napodkladě výzvy výboru, či kontrolní komise.Ve větších objektech(umožňuje-li to jejich dispozice a majitel) případné zřízeníkontaktního místa správce ve spravovaném objektu
  • Podporapři přípravě shromáždění, kontrola účastníků dle evidence vlastníků,zajištění přípravy a zpracování hlasování, zajištění zápis zeshromáždění
  • Podpora orgánů Společenství: Zpracování a rozeslání pozvánek na shromáždění
  • Internetové stránky domů 
Vedení účetnictví:

Účetníoddělení se stará o naplnění zákonem stanovených povinností, poskytujespolečenství vlastníků jednotek účetní výstupy a ukazatele hospodaření.
  • Zpracovánídaňového přiznání, jeho podání za Společenství (majitele).Shromažďování podkladů k daňovým přiznáním vztahujícím se kspravovanému domu a pozemku. Jedná se zejména o daň z příjmu , DPH, daňz nemovitosti týkající se společně vlastněných částí domu a pozemku,včetně jednotek označovaných jako garážová stání a sklepy v objektu
  • vedení účetnictví – měsíční výkazy, roční uzávěrky, daň z nemovitosti, mzdy, roční vyúčtování
  • vedení povinných evidencí (kniha došlých a vydaných faktur, pokladní knihy)
  • vypracování rozvahy a výkazu zisků a ztrát